Pages

Saturday, October 8, 2011

What The Fish . \w/




     Sory , kalau title di atas kurang menyenangkan korang . Saya tengah geram ni . Tengah geram faham tak yang saya tengah GERAM !  


    Hi dik ayat tuh tak boleh nak lembut lagi ke . Asal biadap sangat dik oi . Jaga percakapan tuh sikit boleh tak . Jawab lah elok-elok ni bukan main kasar bahasa kau . Ingat sikit percakapan melambangkan keperibadian ! Saya bukannya nak cakap yang saya ni baik dan tak pernah cakap kasar tapi saya cakap kasar dengan orang yang tak reti nak jaga mulut . Apa salahnya jawab elok-elok bila orang tanya . Ni bukan main biadap kau dik . 


    Sory kalau kau terasa . Saya tak bermaksud nak mention sesiapa . Siapa yang makan cili dialah yang rasa pedasnya kan . Kbai 


Like And Komen (:

No comments:

Post a Comment