Pages

Sunday, October 9, 2011

Kali Kedua . ♥



    Hi uolls , entry kali ni saya nak share drama favourite saya yang tengah hangat di tayangkan di kaca tv sekarang . Dramanya ialah KALI KEDUA . Korang tengok tak ? Tak tengok ke . Ala sedih ah camnie . Harharhar . 




    Saya tengok drama tuh sebab ada favourite actor saya sebenarnya . Hehehe . *gelak jahat . Alah , gurau je la . Dah drama KALI KEDUA best . Plot dia pun menarik tambah-tambah lagi favourite actor saya jadi main actor dalam drama tuh . That why la saya bersemangat tengok . Hehehe . Tahu tak siapa favourite actor yang saya duk canang tuh . Tak tahu erk ? Meh saya nak bagitahu . Taraa , dah tentu lah  DJ NAS-T . Korang kenal tak ? Ala , yang dalam drama 6 Progresif dia pegang watak Kecoh . Dalam drama Blogger Boy pulak dia pegang watak Kid dan cerita Kami The Movie dia jadi Abu . Drama KALI KEDUA ni dia pegang watak Redza . Kan bagus kalau dapat bf macam si Redza . So sweet kan . *kenyit mata . Gf si Redza iaitu Qaseh dalam drama KALI KEDUA ni wataknya di pegang oleh  FARALYNA IDRIS . Dia sangat-sangat omey . Saya suka saya suka . Hihihihi . Then RAMONA ZAMZAM pulak jadi perempuan gedik dalam drama KALI KEDUA . Watak yang dia bawak sangat menjadi that why terserlah kegedikan dia dalam drama tuh . Dia saja nak pisahkan Redza dengan Qaseh . Benci tauuuuuuu . *gigit bibir . Sory akak Ramona , saya teremosional pulak . :D Pelakon yang tengah meningkat naik sekarang ni si HAIRUL AZREEN pun ada jugak . Dalam drama tuh dia jadi best friend si Redza . ANNE NGASRI pulak jadi best friend 
Qaseh . NADZIM OTHMAN pun berlakon jugak dalam drama ni . Tak kenal ke ? Ala , yang jadi hero dalam drama Begitukah Cinta hari tuh . (:




    Korang yang baru nak tengok drama ni boleh la saksikan drama ni setiap hari Khamis di slot Aurora tv9 pada pukul 8.30 malam . Yang dah tengok tapi teringin nak tengok balik boleh la tengok di www.tonton.com.my  . Check it out . (:







Like And Komen (:

No comments:

Post a Comment