Pages

Friday, October 7, 2011

(:



     Hye . Buat kali yang keseterusnya malam ni saya overnight lagi . Okayy , di sebabkan dah terbiasa so mata saya tak boleh nak pejam. selagi jam tidak mencapai waktu puncak untuk saya tidur iaitu pukul 2 pagi . Hebat kan saya ? HAHAHA 

    Now , saya tengah menghitung hari untuk sambung study . Pejam celik pejam celik lebih kurang 47 hari saya akan meninggalkan family saya dan rumah kesayangan saya . Okayy , sebenarnya baru kali kedua saya akan berjauhan dengan mereka . Last hari tuh tahun 2009 , saya TERPAKSA menyambung persekolahan saya di Sekolah Menengah Teknik Tanah Merah . Homesick punya pasal saya dapat bertahan seminggu je . Mana taknya hari-hari saya call mak saya suruh dia datang ambil saya . Saya tak tahan duduk hostel dah macam @$^*&%# . Nasib baik family saya faham dan tak marah saya . ;D So , saya kembali ke sekolah asal . 


    Family saya selalu usik saya , dia cakap nanti kalau dah continue study jangan nak buat hal suruh pergi ambil macam hari tuh la . Kena belajar berdikari la sampai bila nak bergantung dengan family . Kan dah besar . Faham ? *saya terkelu sebentar .
  
  


Like And Komen (:

No comments:

Post a Comment