Pages

Tuesday, October 18, 2011

1,2,3 & blablabla



     Hi peeps . Are you miss me ? Not ? Omaigee , sedey ah camnie . :D JK . Actually , sory sekarang jarang updated blog . Nak kena biasakan diri , takot lepas ni tak leh terima hakikat yang saya akan stop berblogger . Stop berblogger ? No no no , I never stop until forever ok . Sayang woo . Hihihi . Acah je , mesti lepas ni dah busy dgn study so makin jarang la updated . But I'm promise , kalau ada masa terluang je saya akan updated ok . *hairflip*

    Now , tengah menghitung hari . Lagi 28 hari saya akan bergelar mahasiswi . Of course la happy tapi dalam masa yang sama saya terfikir jugak boleh ke saya pikul tanggungjawab sebagai student di UiTM nanti . Saya takut tak boleh nak handle semua . Waaaa , takut la !  )'


   Tapi kan nasib baik la ramai jugak member yang stduy sana . Bestfriend saya pun dapat sana jugak cuma kos je lain . Tapi takpe , kitorang akan keep in touch selalu . ;D Yang paling saya risau ni pasal MDS . Ramai yang cakap time MDS memang kena tahan je la sebab memang time tuh kakak dan abang senior akan dera kitorang . Dera ? No no no , jangan ah dera . Saya tahu la saya baru lagi kat situ takkan la nak dera . Tak mo ah cam tuh . Phelish la abang-abang yang hensem kayy . :D 





Like And Komen (:

No comments:

Post a Comment