Pages

Monday, August 29, 2011

Horeyyyyyyyy , Besok Dah Raya . ;D







      Hai koranggg , firstly dengan ini saya sSiti Maheran Asmira    ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Minalaidilwal faizin & Maaf Zahir Batin kepada semua warga islam di seluruh dunia . Semoga tahun ini memberi seribu kelainan dan barakah dari tahun-tahun yang lepas . Amin


     Saya menyusun sepuluh jari ingin memohon ampun dan maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki sekiranya saya membuat kesilapan secara langsung mahupn tidak . :D Saya hanyalah manusia biasa yang tak lekang dari membuat kesilapan . Dengan itu saya dengan seikhlas-ikhlasnya ingin memohon sejuta kemaafan kepada kalian semua . Di harap anda semua tidak simpan dendam di hati .


      Tidak lupa kepada sahabat handai saya sekalian , saya tahu sepanjang perkenalan kita saya banyak buat kesalahan menyebabkan korang terasa hati dengan saya *Betul kan kan kan . ;p . Saya memohon berjuta-juta kemaafan dari korang semua . Persahabatan yang terjalin ini akan saya kekalkan sampai bila-bila kerana korang lah yang banyak membantu saya sekiranya saya memerlukan pertolongan anda sekalian . Jasamu teman akan ku abadikan sepanjang hayat ku ini .
   


     Kepada yang mengenali rumah kediaman saya jemputlah datang beraya ke rumah saya *Kalau tak malu lah . ;D HAHAHA . Chill baby me bergurau sahaja . ^^  Jemputlah datang kerumah okayy dan sediakan duit raya banyak-banyak sebab saya akan mengaut duit raya anda semua . Watch out . \v/  HAHAHAHA
 

Lots of love - Miera & keluarga ♥

Like And Komen (:

No comments:

Post a Comment