Pages

Tuesday, November 15, 2011

I will miss you . Swear ! ):



Assalamualaikum sahabat blogger . Sedih ni sedih . Bak mai bahu nak lap hingus . :'D

Actually , malam ni last miera tidur kat atas katil , makan kat atas meja rumah , tengok tv kesayangan , duduk atas sofa tersayang . Huwaaaa , tak nak pergi tak nak pergi . Tak ready lagi nak berdikari . Please , nak undur balik masa . Tak puas lagi duduk kat rumah , nak manja-manja dengan family . ):  tapi .....

Dekat bibir bukan main lagi cakap yess tak sabar nak pergi sana , nak study kat sana , nak rasai kehidupan alam universiti , nak jumpa kawan baru tapi hakikatnya hati memang seribu kali tak nak pergi . Kenapa kenapa kenapa ? Sedih ah cenggini . *lap air mata*

Ma abah , nanti adik ma duduk sana jangan lupakan adik ma tau . Mesti adik ma nangis malam-malam sebab rindu kat ma abah , rindu kat rumah . Memang adik ma cakap takkan nangis punya . Dulu tu memang la time form 4 masa sekolah teknik tanah merah . Malam-malam je mesti call then nangis nak suruh abah datang ambik . Last sekali , abah datang ambik jugakkan sebab tak sanggup nak tengok anak dia nangis sorang-sorang kat sana . Tapi kali ni adik ma janji walau rindu sedalam mana pun adik ma takkan buat macam tu lagi . Adik ma nak buktikan kat ma abah yang adik ma boleh berdikari jugak , sama macam kak ja . Adik ma nak banggakan ma abah . I'm promise . )':

Esok pagi bertolak ke Machang . Memang la tak jauh tapi hati ni hati ni sedih sampai tak boleh nak cakap apa . Semua orang takkan faham hati aku ni !

Dear wednesday , please be nice with me . Abang & kakak PM please jangan tengking saya nanti tau kang saya nangis baru tahu . :'D Bila saya nangis mula la saya mintak itu ini . Takot kakak & abang PM tak dapat penuhi permintaan saya makin kuat la saya nangis . Baru padan muka . Hahaha .

Bye ma abah , bye katil ku . I will miss you . Jumpa 2 minggu dari sekarang ok ! 
I micheyu plus plus . 
Like And Komen (:

No comments:

Post a Comment