Pages

Monday, April 4, 2011

I.M.Y . :|

     Hello blogger , lama dah tak updated blog ni . Dah berhabuk dah rupanya . Haha !  *Takde motif . :p
Entry kali ni pasal aku rinduu kat budak tu . Sape .? Heyy , secret to de amor la . No sharing okayy . :D Weyh boy , asal aku rinduu kau erk . Untuk apa aku nak rinduu kau . Kau bukannya rindu aku pun . Kalau kau tak bagitahu pun aku dah tahu aku ni bukannya penting kan dalam hidup kau . Buang masa je aku rinduu kau  .


     Tapi kenapa perasaan tu ada lagi dalam hati aku . Susah aku nak lupakan dia walaupon aku sendiri dah try . Tapi  tak boleh ! Semakin aku nak lupakan kau semakin tu la sayangg aku kat kau bertambah .  Aku tak nak  menunggu buah yang tak  jatuh . Menunggu dan terus menunggu tapi last-last aku jugak yang merana . Please la , aku dah tak sanggup nak menangis sebab kau .
      p/s ; I love you but I hate you . :|
Like And Komen (:

No comments:

Post a Comment