Pages

Thursday, April 14, 2011

Bla , Bla , Bla . ;p

     Hello blogger , semakin lama semakin jarang aku updated blog nie . Tak tau nak post entry pasal apa , ye la dah berbulan-bulan aku duk rumah . Holiday panjangggg la katakan . Hehe ! Pemikiran pun dah semakin sempit . ;D Hmm , hari tu check KPLSPM(Cikgu Maktab) then , then aku tak dapat . Ohmygosh , sadisnya rasa . Cita-cita nak jadi guru kian musnah . Hohoho ! Ye la mana taknya ada orang cakap 10 ribu orang yang mintak KPLSPM tahun nie so dah terang-terang result aku yang cukup-cukup makan nie mana nak dapat . Jangan mimpi la . (:  


    Lepas tuh , kawan aku ada bagitahu dah boleh check PLKN . Okayy , terus aku check . Sambil berdoa dalam hati hope sesangat nama aku hilang dalam senarai . ><  Check punyer check aku dapat panggilan ketiga . Shit lah , aku kena pergi jugak . Hmm , redha je lah nak buat macam mana . Kena lah berkhidmat untuk negara kannnn . hehe ! Okayy , stop sampai sini la ya . Otak aku dah blurr and tangan aku dah cramp . *Ayat mintak penyepak .   Adiosss . :p
Like And Komen (:

No comments:

Post a Comment