Pages

Tuesday, September 13, 2011

Cinta Berkurun , Kahwin Tak Jadi .




      Hai kawan-kawan , actually entry kali ini lain dari yang lain sikit . Tengok title pon
dah lain right ? Hikhok . Okayy , let's check it out . :D
                                                         
                                                         
      Tadi Miera tengok WHI (Wanita Hari Ini) , diorang berbincang topik yang mana pada zaman ini ramai yang bercinta bagai nak rak tapi last-last putus di tengah jalan . Memang dari first perbicaraan Betty Benafe , Miera dah tertarik dengan apa yang dia cakap .Yupp , memang tak di nafikan pada zaman moden ini kebanyakan lelaki berfikir panjang untuk memulakan kehidupan sebagai suami dan beralih ke gerbang perkahwinan  kerana bagi mereka faktor kewangan menjadi punca utama mengapa mereka lambat untuk mendirikan rumah tangga dan faktor-faktor yang seterusnya ialah mereka tidak berjumpa dengan pasangan yang sesuai dengan mereka .


    Tips :  
          *Bila kita tahu yang pasangan kita mempunyai chemistry dengan kita , just go on je relationship tuh sebab kita tahu mungkin kita akan lebih serasi dengan dia untuk tempoh jangka masa yang panjang . #Sampai ke akhir hayat lah katakan . :D
               *Jujur dengan diri sendiri . Kalau dah rasa tak boleh nak teruskan better buat keputusan untuk membawa haluan masing-masing kerana tak nak salah seorang daripada kita kecewa . #Depends atas seseorang indivindu .
           *Jangan mengahwini pasangan atas sebab kasihan di sebabkan sudah terlalu lama menjalinkan hubungan percintaan . Mungkin dengan cara ini perkahwinan kita tidak akan kekal lama . 
          




      Sebagai renungan untuk diri sendiri . (:


Like And Komen (:

No comments:

Post a Comment