Pages

Tuesday, June 14, 2011

Frust , Frust & Frust !



    Omaigod , omaigod . Frust untuk yang ke sekian kalinya . -,- Tak boleh terima . Ingatkan dapat but last-last tak dapat . ):  Dah tak tahu nak rasa macamana dah . Sedih , kecewa , sakit hati , jealous ? Yess , memang aku rasa semua tuh . Aku tau result aku tak sebagus result korang kannnn . Hey , hey , but tak fair la sebab engkau , engkau & engkau dapat masuk UiTM guna kabel . Terasa ke  ? Aku tak tuju kat kau pon . Dah , dah kau jangan nak touching sangat la . -,-


     Sekarang memang aku tengah stress . Jangan tanya kenapa . Aku malas nak jawab banyak-banyak sebab nanti kau gelak kan aku jugak . Hello , sorry sikit jangan ingat org yang dapat banyak A tak boleh masuk U then yg takde A tp E berderet-deret boleh pulak masuk . Aci ke camtu ? Of course la takkan  . Malas dah rasa nak belajar Form 6 . Takde feel tahu tak , TAKDE FEEL !


     Aku tak faham lah , hina sangat ke Form 6 tu sampai kau nak perlekehkan . Heyy idiot , talk to my hand , study kat mana-mana sama je cuma yang bezanya kau study kat U tapi aku masih kat sekolah , masih dengan uniform sekolah . -,- Jangan nak kepoh sangatlah kan . Peluang aku nak masuk U masih cerah lagi okay so jangan nak buat kesimpulan awal . Wait & see . Aku mampu untuk menjejakkan kaki kat sana . Demyu !
Like And Komen (:

No comments:

Post a Comment