Saturday, February 26, 2011

:D

      Bosan , bosan , bosan dan bosan . Err , haish , tak tahu nak buat apa dah . Terlalu bosan . Baru tahu macam ni rasa dah lepas sekolah . Sekarang , baru terasa best bila pergi sekolah . Dulu time sekolah sibuk tak nak pergi . Haha ! 




       Sementara nak tunggu result , tanam anggur dulu la dekat rumah. Banyak gila dapat hasil  tau .Jangan jeles > :D   Mujur sekarang dah kerja so tak da la bosan sangat . Time cuti just duk rumah , makan , tidur , tengok tv dan online . Tu je la kerja yang berfaedah  aku buat hari-hari . Harhar . Mengadap lappy 24/7  . Kalau  benda tuh boleh cakap dah lama dia marah . Ye la  , 24jam duk ngadap dia je . Sampai dia dah naik muak . :D  
Like And Komen (:

No comments:

Post a Comment