Pages

Thursday, October 25, 2012

Tamat semester 2






Assalamualaikum w.b.t gegel and boboi. Hehehe. Nak cakap ni yang kita dah habis dah untuk second semester. Yeayyyyy! Sekarang dah start semester break. *clapping hands* Happy gila kot (Gila tu tak la) sebab dah tak payah pening kepala nak fikirkan assignment yang bertimbun dah macam gunung Everest tu, quiz, test and yang paling penting sekali final exammmmm! Huish, boleh berhenti dengupan jantung bila fikir pasal final exam yang agak exstream tu. Hahaha


Tapi alhamdulillah I've done with all final exam. Susah tu tak payah nak cakap la kan, amat-amat menguju minda lebih-lebih lagi paper Records Management. A few of question from past year je keluar untuk final. Kesian kan? Sobsob. Tapi saya dah buat sebaik mungkin, betul atau salah belakang kira.


Bila dah start semester break ni ada jugak terfikir nak cari kerja tapi tak tahu nak kerja kat mana. No vacancy want employee a new staff. Sedihnya kita -,- So disebabkan tak tahu nak kerja apa saya telah membuat keputan dengan jayanya bahawasanya ehem-ehem saya hanya ingin menghabiskan sisa-sisa semester break dengan mengemukkan badan saya yang dah sedia gemuk ini dengan melepak je dekat rumah kesayangan. Wahhh gituuuu. Bhahaha


Untuk second semester ni banyak kot pengalaman suka duka yang saya dapat. Yang pengalaman duka, sedih dan buruk tu saya malas nak ingat sebab bila ingat nanti makin sedih la saya. Learn from mistakes right? So saya akan cuba untuk memperbaiki apa kekurangan saya. Tolong la bantu saya ya kawan-kawan? ;)


 Jangan lupa scroll kebawah ya, saya ada tempek gambar-gambar bersama friends yang tercinta. Hehehe. Happy holiday guys. See you alls for next semester. Kalau ada yang nak kahwin tu jangan lupa undang okay. Hehehe



 
Me with Yana senget. Mihmihmih. Time ni class IMD 152. Jom snap *winkwink*





Me, Fieza & Yaya.Ada gaya mcm supermodel tak? Hahahaha




 

I love them!  Ain & Aida. Xoxo





Like And Komen (:

No comments:

Post a Comment