Pages

Sunday, September 30, 2012

I'm back. :)





Assalamualaikum w.b.t rakan-rakan sekalian. Setelah berbulan-bulan menyepikan diri pergi ke pelusuk dunia untuk mencari ilmu akhirnya saya kembali untuk mengupdated blog kesayangan saya yang dah berhabuk dan bersawang ni. Ececece, cliche tak ayat? Hahahaha. Pergi pelusuk dunia konon. :D Eh, bukan-bukan, sebenarnya bukan pergi ke pelusuk dunia yang ntah apa-apa saya merepek meraban. Hihi. Actually, semenjak dua menjak ni saya busy sikit. Sikit je pun tak banyak. Hehe. Banyak main-main pulak saya ni ya? Okay-okay kita serious. Sebenarnya betul la sebelum ni saya busy sikit, busy dengan assignment, research, test and quiz bagai tu yang jarang updated blog ni. Sekarang ni jarang balik rumah. Dekat machang-ster sana mana la ada line yang hokay nak updated blog. Line dekat sana so so so slow you know.

Tapi alhamdulillah, saya dah dapat harungi cabaran tu semua sebab sekarang ni tengah study week. That's means tunggu masa je nak sit up on final exam for semester 2. Tup tap tup tap, dah 2 semester saya study kat sini. Kat mana? Nak tahu belek balik entry lama. Apa ni, takkan tak tahu kot. Hiks hiks


Kejap je rasa kan. Masa berlalu pun tak sedar. Lagi pun sekarang dah nak masuk bulan October. Lagi 3 bulan dah nak masuk tahun baru 2013. That time my age is 20 years old. Alamak, next year tahun last umur ada teen kat belakang. Em em, rasa macam diri ni tua la pulaks. Tapi apakan daya, I'm grateful about this. Not old but it's call senior. Pun boleh :D

About final exam ni, my first paper on Thursday, 4/10/2012. First paper is BEL260. Bel tak perlu nak study sangat just doing past year je. Bukannya keluar sebijik macam soalan past year. Just do revison about lecturer ajar and tahu format paper tu. InsyaAllah, sem ni harap-harap pointer lebih baik dari sem lepas. Kalau boleh nak dekan. Opss, tu pun kalau boleh la. I will do my best for final exam coming soon. For those who have an earlier paper from me, good luck for you guys. Do the best and hope you all will get dean for this sem. InsyaAllah, mudah-mudahan. ;)




Like And Komen (:

No comments:

Post a Comment